1.Chcę się zarejestrować, jak mam to zrobić?

Należy kliknąć w przycisk "ZAREJESTRUJ SIĘ" w prawym górnym rogu serwisu, a następnie wpisać swoje dane kontaktowe. Po rejestracji prosimy aktywować konto poprzez kliknięcie w link aktywacyjny, który zostanie wysłany na wskazany podczas rejestracji przez klienta adres e-mail.

2.Czy mogę robić zakupy bez rejestracji?

Tak, nasz sklep oferuje taką możliwość. Po prostu proszę wybrać interesujące Państwa produkty, dodać je do koszyka, wybrać formę płatności, metodę dostawy, a następnie wpisać adres na który mamy wysłać zamówiony towar.

3.Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Tak, każde zamówienie złożone telefonicznie lub drogą mailową jest przez nas realizowane.

4.Złożyłem dwa osobne zamówienia, czy mogę je połączyć i otrzymać w jednej paczce?

Tak, w przypadku gdy przy jednej z paczek została wybrana dostawa Kurierem Pocztex lub Kurierem Siódemka możemy połączyć dowolną ilość zamówień w jedno. Prosimy w takiej sytuacji poinformować nas mailowo lub telefonicznie o tym fakcie.

5.Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich naszych produktów, które posiadamy w momencie zamawiania. Jednak ze względu na fakt, że prowadzimy równocześnie sprzedaż hurtową i stacjonarną mogą zdarzyć się sytuacje, że któryś z produktów może być chwilowo niedostępny. O tym fakcie niezwłocznie informujemy klienta drogą telefoniczną lub mailową podając przybliżony termin dostępności wybranego towaru.

6.Jaką formę płatności wybrać, aby moje zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej?

Najszybszą formą płatności są szybkie płatności PayU.pl oraz Płatność przy odbiorze. Po zakupie i opłaceniu zamówienia w PayU.pl w kilka minut dostajemy informację o zaksięgowaniu wpłaconej kwoty. W przypadku wpłaty na konto (przelew bankowy) okres księgowania może wydłużyć się od 1 do 3 dni.

7.Potrzebuję szybko dostać paczkę, jaką formę dostawy wybrać?

W sytuacjach, gdy klient w krótkim czasie chce otrzymać zamówiony towar polecamy dostawę KURIEREM SIÓDEMKA, ze względu na szybkość dostawy oraz małą zawodność.

8.Czy wystawiacie Państwo Faktury VAT?

Tak, prosimy w przypadku chęci otrzymania Faktury VAT w komentarzu do zamówienia poinformować nas o tym fakcie.

9.Czy prowadzicie Państwo sprzedaż hurtową?

Do zakupów hurtowych zapraszamy do naszej internetowej hurtowni propaganda24.pl. Strona dostępna jest tylko dla firm! (Ceny widoczne tylko dla zarejestrowanych klientów).

10.Chciałbym zareklamować otrzymany towar, jak to zrobić?

W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. W zgłoszeniu należy umieścić numer zamówienia, powód reklamowania produktu oraz ewentualnie zdjęcia potrzebne do rozpatrzenia wady towaru (gdy taka występuje). Po otrzymaniu wiadomości w możliwie najkrótszym czasie skontaktujemy się z osobą zgłaszającą problem i wybierzemy najlepsze rozwiązanie dla klienta.

11. Wybrałem formę płatności "Wpłata na konto", gdzie mogę znaleźć dane do wpłat?

Dane do wpłat oraz #numer zamówienia wysyłane są zawsze automatycznie przez system na adres e-mail, który został wpisany podczas zamawiania. Wiadomość dociera zazwyczaj do 5 min po potwierdzeniu zakupów. Czasami omyłkowo jest traktowany przez konta pocztowe jako SPAM i ląduje w innym folderze dla niechcianej poczty. Jeżeli w ciągu kilku minut po potwierdzeniu zamówienia e-mail mimo to nie dotrze prosimy skorzystać z naszej ściągawki w boksie po lewej stronie w sekcji "Dane do wpłat" lub z podstrony o takim samym tytule. W przypadku braku #numeru zamówienia wystarczy wpisać w tytule przelewu #dane zamawiającego.

Jeżeli w Pomocy nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące pytania, prosimy o skorzystanie z poniższego formularza: